Facebook canvas oglasi – kako v polni meri uporabiti orodja, ki ti jih ponuja Facebook oglaševalska platforma, za najboljše rezultate oglaševanja?

“Oglaševalci potrebujejo boljši način za sporočanje informacij, ko uporabnik klikne na oglas. Informacije se morajo po kliku naložiti hitro, na mobilnih napravah izgledati vrhunsko in uporabniku omogočiti, da se na oglas enostavno odzove. Canvas oglase smo ustvarili, da rešimo ta problem.”

-Facebook

Kaj so Facebook Canvas oglasi?

Facebook canvas je format Facebook oglasa, kjer ustvariš celozaslonsko izkušnjo za uporabnika in imaš možnost bolje predstaviti svoje podjetje, izdelke, znamko, še preden uporabnik zapusti Facebook aplikacijo.

Sestavljeni so iz večih oglasnih elementov, s katerimi skupaj ustvariš oglaševalsko izkušnjo za uporabnika – slike, video, galerije, gumbi, teksti in za spletne trgovine celo katalog izdelkov.

  • Mobile only – oglas je prilagojen za mobilne naprave in ne podpira prikazov na prenosnikih in desktopih
  • Nove kreativne zmožnosti za oglaševalce – Možnost ustvarjanja brand experiences – veliko več kot le slike, videi in carousel oglasi

Primer canvas oglasa:

Citroën – Lansiranje modela E-Mehari

Citroën je pripravil canvas oglas za lansiranje svojega novega električnega avtomoobila E-Mehari. S canvas oglasom so uporabnika uspeli popeljati skozi zgodbo in zgodovino modela in njegovega preporoda. S slikovnimi in video elementi so predstavili zgodbo, na koncu pa uporabnika peljali do svoje spletne strani, kjer so se lahko prijavili, če so želeli več informacij o avtomobilu.

Canvas oglas je bil ustvarjen za brand storytelling – ustvarjanje uporabniških izkušenj, optimiziranih za mobilnike, z veliko več svobode ustvarjanja za oglaševalca, kot prejšnji formati oglasov.

Kako uporabljati canvas oglase?

Canvas oglasi za BRAND EXPERIENCE

Product launch, lansiranje na novem trgu, rebranding, event, itd. S Canvas oglasi lahko ustvariš mobile-first brand experience like no other. Omogoča ti, da uporabniku predstaviš veliko več, kot bi mu v kratkem videu ali s slikovnim oglasom.

Poglej si primer oglasa znamke L’OCCITANE

Oglas predstavlja linijo njihovih izdelkov in uporabnika popelje skozi celotno zgodbo od zasnove, sestavin, različnih izdelkov in njihove uporabe in zaključi z gumbom, kjer uporabnik lahko naroči enega od njihovih darilnih setov.

Canvas oglasi za SPLETNE TRGOVINE

Canvas oglas je lahko super vmesna točka med oglasom in stranjo z izdelkom. Ker je pristajalna stran za oglas v večini primerov stran kategorije ali izdelka, je ni možno vedno optimizirati za različne ciljne publike in različne tipe kupcev/uporabnikov, ki bodo obiskali spletno trgovino.

S Facebook Canvas oglasi lahko ustvariš vmesni korak, kjer nagovoriš pravo ciljno publiko, jo prepričaš s kreativo oglasa, prilagojeno za njih, preden sploh pridejo do tvoje spletne trgovine.

Poglej si primer spletne trgovine Dollar Shave Club

 

Canvas oglasi delujejo tudi s Catalogues znotraj Facebook Business managerja, kar vam omogoča ustvarjanje Grid layout oglasov, ki so povezani na strani izdelkov – super za trgovine z veliko izdelki ali za široko ciljanje.

Oglej si primer Adidas oglasa

Canvas oglasi za PRIDOBIVANJE POVPRAŠEVANJ

Canvas oglasi dobro delujejo tudi za pridobivanje kvalificiranih povpraševanj.

Če stranke za nova povpraševanja iz oglasov pošiljaš na pristajalno stran z obrazcem za povpraševanje, ali pa (upam da tega ne počneš), direktno na domačo ali kontaktno stran, lahko s canvas oglasi skrajšaš celoten proces.

Namesto pristajalne strani lahko uporabiš canvas oglas, namesto obrazca za zajemanje podatkov pa Lead canvas (lokacija, kje ga najdeš v sliki spodaj, deluje podobno kot “lead” oglasi znotrja facebooka) ali pa kar Facebook chat bot.

Zakaj canvas?

Pristajalne strani pogosto niso izdelane z mislijo na mobilne uporabnike. Canvas oglas je optimiziran za mobilne naprave, naloži se takoj, deluje hitro, ko pa želi oddati povpraševanje pa se uporabniku polja že vnaprej izpolnijo z njegovimi podatki iz Facebook računa.

Canvas oglasi niso le za Facebook

Canvas oglase lahko uporabljaš tudi na Instagramu

Tako v feedu, kot v stories oglasih. Kljub temu, da jih moraš za Instagram platformo rahlo prirediti (npr. 360 stopinjski video ne deluje znotraj Instagram feed oglasa, za Instagram stories je potrebno ustvariti nov canvas oglas, itd.) je potencial oglasnega formata tudi na instagramu ogromen in v veliki meri neizkoriščen.

Elementi Canvas oglasa

Katere elemente lahko uporabiš v Canvas oglasu?

Preden se lotiš oblikovanja je pomembno, da veš, katere elemente sploh lahko uporabiš pri izdelavi oglasa! Spodaj je seznam elementov, ki so ti na voljo, njihova razporeditev in postavitev je pa v tvojih rokah.

Header:

Glava canvas oglasa, ki ostane fiksno pritrjena na zgornji rob zaslona. Večinoma se uporablja za prikaz logotipa/znamke, vendar, razen v primeru, da izdeluješ brand awareness oglas uporabo odsvetujemo

Tekst:

Osnovni tekstovni element za Canvas oglase. Ker ne omogoča veliko urejanja ga za bolj zahtevne canvas oglase nadomestimo s sliko (tekst na sliki)

Slike:

Osnovni slikovni element canvas oglasa. Lahko izbereš, da ob kliku uporabnika preusmeri na spletno stran ali na večjo verzijo slike.

Video:

Video element, ki se začne samodejno predvajati. Lahko uporabiš tudi 360 stopinjski video.

Carousel:

Carousel galerija je serija slik, po katerih lahko uporabnik brska levo in desno. Praksa je, da so vse slike enake velikosti, na njih pa lahko dodamo tudi povezave do spletne strani.

Gumb:

Gumb, ki uporabnika pelje do določene spletne strani ali drugega canvasa (v primeru nabiranja povpraševanj uporabnika pošlješ do obrazca, kjer vnese svoje informacije)

Collections:

Seznami izdelkov s slikami, cenami in povezavami do spletne strani. Primerno za spletne trgovine.

Celoten canvas oglas:

Dober canvas oglas potrebuje zgodbo

Pomembnost dobre kreative oglasa in zgodbe, ki jo s tem poveš.

Glavna prednost Canvas oglasa, to da ti da popolnoma proste roke pri ustvarjanju oglaševalske izkušnje, je obenem tudi ovira za veliko oglaševalcev.

Canvas oglas sam po sebi ni nek magični format, ki bo tvojo oglaševalsko kampanjo čez noč spremenil v profitabilno, je samo orodje, ki ti omogoča bolj učinkovito komunikacijo s potencialnimi strankami.

Proti ostalim formatom Facebook oglasov, Canvas zahteva še več truda, razmisleka in dobrih idej s strani oglaševalca, da doseže svoj potencial – ker imaš z več možnostmi veliko večjo kontrolo nad končnim izgledom oglasa, je kvalitetna kreativna izvedba oglasa še toliko bolj pomembna

Kvalitetne slike, video vsebine, ustvarjene prav za Canvas oglas, slike, ki jih uporabiš za prehode, in ostali gradniki so elementi, ki bodo povprečni canvas oglas dvignili na nov nivo – v oglaševalsko izkušnjo, vredno ogleda.

Canvas oglas naj bo osredotočen na zgodbo

Podobno kot pri pristajalnih straneh, je za najboljše rezultate canvas oglas potrebno prilagoditi uporabnikom oz ciljni publiki, ki bo videvala oglas.

Z oglasom imaš priložnost predstaviti zgodbo, ustvarjeno za ciljno publiko, ki jo želiš doseči – Zgodbo o tem, kako se tvoji izdelki najbolje uporabljajo, kako so nastali, kaj lahko z njimi ustvariš, kakšne rezultate so z njimi dosegale trenutne stranke.

Preden začneš z ustvarjanjem canvas oglasa, razmisli, kaj bo skupini uporabnikov, ki jih ciljaš, pomagalo do odločitve za nakup, kaj jih zanima, skrbi, kaj pričakujejo, itd. – podobno kot pri Facebook prodajnem lijaku, moraš tudi tu prilagoditi sporočilnost oglasov kupcu, ki ga ciljaš in točki, kje v prodajnem procesu se nahaja.

Facebook canvas oglasi so oblika oglasov, ki ti dopušča ogromno kreativnosti, vendar dela čudežev. Da iz canvas oglasa iztržiš največ, je potrebno vanj tudi vložiti – trud za izdelavo dobre zgodbe in kreative, razmislek, katere vsebine vklučiti v oglas, da potencialno stranko premakneš naprej v prodajnem procesu.

Zaključne misli in 80/20 pravilo Facebook oglaševanja

Canvas oglasi so dinamični in vizualni, super za pridobivanje pozornosti uporabnika na prvih korakih prodajnega procesa.

Vendar obvladanje tehničnega dela postavitve ni dovolj, saj je v končni fazi uspeh odvisen od kreative oglasa.

Dobra tehniča izvedba, pravi formati, itd. predstavljajo le 20% uspeha oglasa in ti le pomagajo pridobiti pozornost prave ciljne publike. Kaj narediš s to pozornostjo pa predstavlja ostalih 80% uspešnosti.

Canvas oglas ti da več svobode v teh 80%, še vedno pa je na tebi, da to izkoristiš 🙂