Google Ads ali Facebook oglasi?

Kako vem, ali naj se osredotočim na Google ads ali na oglaševanje na družabnih omrežjih?
Stranki ponavadi svetujemo, da vsekakor testira tudi Facebook ter Instagram, v kolikor ponuja vizualen izdelek. To ne pomeni avtomatsko, da Google ads niso za tako stranko, ampak, da velja izkoristiti vizualne in socialne prednosti družabnih omrežij.

V kolikor ste ponudnik storitev, ne izključite Facebooka prehitro! Na Googlu bo šlo med uporabniki bolj za primerjavo cene in morda tudi lokacije, medtem ko lahko na družabnih omrežij hitro poudarite svoje konkurenčne prednosti, ki niso samo cena in lokacija, ampak uporabnike skozi celoten prodajni proces informirate in poučite o svoji tematiki, kaj ponujate, in kakšen problem rešujete, zakaj ste za uporabnika sploh zanimivi.

V končni fazi je zmagovalna kombinacija obeh platform, ni pa nič narobe, če začnete počasi in postopoma, najprej na eni platformi, potem pa oglaševanje razširite še drugam.
rocket