Facebook Pixel je koda, ki jo dodate na svojo spletno stran ali pristajalne strani, ki jih uporabljate za oglaševanje, deluje pa podobno kot Google Analytics – spremlja obiske na strani, sledi, kateri uporabniki so se odzvali na oglase, pustili svoje podatke, poslali povpraševanje, itd.
Pomembno je, da imate Facebook Pixel nameščen in pravilno nastavljen PREDEN začnete z oglaševanjem, saj le tako lahko segmentirate uporabnike po različnih korakih prodajnega procesa.
Niste prepričani, če boste v podjetju že začeli s Facebook ali Instagram oglaševanjem? Vseeno pravilno namestite FB Pixel, da lahko že začne z beleženjem obiskovalcev na vaših podstraneh ter beleženjem obnašanja uporabnikov na vaši strani.
FB Pixel lahko spremlja različne dogodke na vaši spletni trgovini, vi pa se odločite, kaj želite spremljati. Če želite s FB in IG oglasi ponovno ciljati tiste, ki so začeli proces nakupa, niso pa ga dokončali, kar se vsekakor izplača, saj je razlika med njimi precejšnja (10000 jih npr. mesečno začne nakup, dokonča pa ga le 2000 uporabnikov), boste morali Pixel nastaviti še za dogodek Initiate Checkout. Če pa želite uporabnike prek družabnih omrežij spomniti, da so nekaj še pozabili pri vas v košarici, boste morali ustrezno spremljati tudi dogodek Add to cart oz. koliko uporabnikov je določene izdelke dodalo v košarico.
V kolikor s FB Pixlom spremljate št. oddanih povpraševanj na vaši strani, lahko poleg PageView, nastavite spremljanje npr. prvega koraka na obrazcu, oz. koliko uporabnikov je prišlo do naslednjega koraka, ali koliko jih je dejansko oodalo povpraševanje, koliko jih je prišlo do zahvalne strani ipd.