Če primerjamo Google search oglase in Facebook ter Instagram, je po eni strani Google idealen za oglase, ki jih oblikujemo čisto na buyer's intent - se pravi, gremo zelo na končni del prodajnega procesa, tiste zadnje faze tik pred nakupom - kjer uporabnik vtipka željene ključne besede, vi pa jih ciljate, in tako vas uporabnik najde. Cene so na Googlu praviloma višje, zato je smiselno, da oglase uporabljamo za faze tik pred nakupom in imamo posledično direct response za oglase oz. neposredno povračilo vloženih sredstev.
Je pa možno tudi cene precej znižati, če pametno postavimo oglasne kampanje in ciljamo pravilne ključne besede na pravih publikah. Če na Google oglaševanje pogledamo širše, je trenutno vsekakor zapostavljen YouTube kot serviranje preroll video oglasov tistim uporabnikom, ki so v preteklosti že iskali določene pojme / besede v Googlu. Na ta način lahko tudi Google uporabljamo za širši prodajni proces, ne le za zaključne / prodajne faze.
Na družabnih omrežjih kot sta FB in IG, je bolj pomemben prodajni lijak, in kako popeljati uporabnika čez različne faze v prodajnem procesu - od tujca do zadovoljne stranke. Ker sta platformi zelo vizualni, ni potrebno ciljati samo na buyer's intent (oz. ga tu sploh ni, ker uporabnika dobesedno zmotimo med družabnimi aktivnostmi), ampak ga ciljamo na vsaki posamezni fazi nakupa z vizualno močno kreativo, pa naj gre za video ali fotografske vsebine.
Če v današnjem času velja vlagati v katerokoli digitalno oglaševanje, so to družabna omrežja - cena na klik bo v naslednjih letih rasla, ker bo toliko oglaševalcev povzelo ta pristop, do takrat pa early adopters lahko še uživamo nore ROAS oz. povračila na vložena sredstva v oglaševanje. Celo podjetja, ki so nekoč prisegala le na Google ads, se vedno bolj zavedajo, da sta Facebook in Instagram vedno močnejša v igri za doseganje prave publike in višanja prodaje, ter hkrati čisto samostojen močen oglaševalski kanal, kjer grejo številke za distribucijo oglasov v primeru spletnih trgovin tudi do milijona evrov mesečno.