INSTAGRAM STORIES OGLASI

Zgodbe, ki ne minejo

Oglašujte tam, kjer vas stranke najlažje najdejo. Raziskave so pokazale, da kar 39% Instagram uporabnikov bolj zanimata podjetje in njegova ponudba po tem, ko so jo opazili na Instagram Stories.

Uporabniki so od prve predstavitve Instagram Stories javnosti dobesedno posvojili to obliko objav - trenutno smo na 400 milijonov dnevnih aktivnih uporabnikov Stories in še raste! Preprosto povedano - kar je na Stories, je opaženo. Stories oglasi se namreč pojavljajo med organskimi Stories objavami profilov, ki jim sledijo vaše potencialne stranke. S pametnim oglaševanjem in ciljanjem imate s Stories oglasi velik vpliv na uporabnika.

Za podjetja so Stories dobra priložnost za skoraj katerokoli obliko oglasne kampanje - od spoznavanja blagovne znamke, do optimiziranja za promet in klike, nalaganja aplikacij in pridobivanja povpraševanj. Poleg tega so Stories oglasi na voljo vsakemu Instagram profilu, ki ima odprt poslovni račun na Instagramu.

Stories oglasi so del Facebookovega Ad managerja, zato jih na tem mestu tudi postavljamo in z njimi upravljamo, delujejo pa nekoliko drugače kot klasični Feed oglasi na Instagramu ali Facebooku.

Stories proti feed in kako testirati oglase?

Stories so nov, drugačen način, da se povežete s potencialnimi strankami, še več - tu imate popolno pozornost publike, saj Story oglas zaseda celoten ekran in kar najbolje izkoristi prostor na ekranu. V kombinaciji z natančnim ciljanjem uporabnikov, ki jih omogoča Facebookova baza informacij, so Stories oglasi trenutno eden glavnih adutov blagovnih znamk, ki pametno oglašujejo.

Stories oglas nudi uporabniku drugačno in bolj vsestransko izkušnjo o vaši ponudbi kot Feed oglas.

Ko v Ad managerju postavljamo Stories oglase, jih moramo v oglasnem setu oblikovati ločeno od ostalih postavitev, saj zahtevajo drugačno kreativo in tehnične poteze. Pravzaprav se podobnost med Story in Feed oglasi nanaša le na ciljanje, nastavitve zneskov oglaševanja, ter časovno nastavljanje oglasov.

Izberite eno ali drugo.

Kar se tiče ciljne publike in optimiziranja oglasov za eno ali drugo obliko, je obe postavitvi potrebno testirati - samo predpostavljanje, da je vaša ciljna publika bolj naklonjena Feed ali Story oglasom, ne bo dovolj.

Namreč, uporabniki Instagrama zaznavajo Feed in Stories oglase na različna načina, vsak izmed njiju pa jim vzbudi pozornost zaradi drugačnih vzrokov.

Tipi vsebine, dolžina in pomembnost kreative

Pozornost posameznega uporabnika z vedno večjimi količinami informacijokoli nas postaja vse manjša in krajša. Zato je pomembno, da s kreativo zaustavimo uporabnika na ekranu, s tipom vsebine pa povečamo možnost podaljšanja pozornosti. Video vsebine npr. držijo pozornost uporabnika 5x dlje kot slikovne vsebine.

"Pozornost uporabnika med brskanjem po Instagram Stories upada, zato morajo biti prve 3 sekunde video vsebine dovolj vpadljive, da si jih uporabniki zapomnijo." -

Vivian Wu, Later

Da kar najhitreje zbudimo pozornost uporabnika, je treba narediti močan prvi vtis in to hitro! Vsi smo avtomatsko bolj pozorni na kakovostno kreativo, pa naj bo to video ali fotografija. Stories organske objave popolnoma izginejo po 24-ih urah. S Stories oglasi ni tako - vi nastavite, koliko časa se bo oglas prikazoval, samodejno ne bo izginil po 1 dnevu. Tudi maksimalno dolžino video oglasa, ki je sicer 15 sekund, lahko podaljšate do 45 sekund s Stories Carousel oglasom. 

Stories oglasa uporabnik ne more najti med organskimi Stories, če se mu oglas ne prikaže samodejno. Zato je pomembno, da se pri oblikovanju Stories oglasa držimo treh načel: močna vizualnost oglasa, jasna sporočilnost in usmerjenost v cilj oglasa.

Pri tem pa ne smemo pozabiti na ostale nasvete pametnega digitalnega oglaševanja - oglasi naj bodo izdelani po meri za določeno ciljno publiko oz. buyer persono, za njihovo fazo v prodajnem procesu, temu primerno naj bo tudi ciljanje. Zmotno je mišljenje, da so Stories oglasi že tako ali tako samo za mlajšo publiko, ki je po vrh vsega še pripravljena takoj kupiti od vas. 

Tudi Stories oglasi imajo svoj prodajni lijak, tudi tu peljete uporabnika od začetka do konca prodajnega procesa, mu najprej servirate informativne oglase, da sploh spozna vašo pnudbo ter svojo potrebo, potem pa začnete z bolj podrobnimi oglasi o prednostih vaše ponudbe in nenazadnje s prodajnimi oglasi. 

Primeri iz prakse - kako so se Stories oglasov lotili najboljši v industriji?

GAP - 1. sekunda je odločilna

Ne glede na to, ali se odločite za Stories oglas s fotografijo ali video vsebino, je potrebno s prvim prikazom zgrabiti pozornost uporabnika. Ujeti je treba oči tistih, ki hitro preklapljajo med različnimi Stories - Gap se je tega lotil v praznično-obarvanem kratkem plesnem videu. Oglas ne bi pritegnil toliko pozornosti v ostalih sezonah, predpraznični čas pa je kot nalašč za to, da uporabnik vsaj pokuka med novoletnimi akcijami in oblačili za praznične dni.

Artifact Uprising - zavedajo se prodajnega procesa

Strukturirajte kreativo in oglasno vsebino glede na oglaševalski cilj določene kampanje - če želite več obiskov spletne strani, ponudite v Stories oglasu informativno vsebino, ki je dovolj relevantna, da bo uporabnik želel izvedeti več, hkrati pa v oglasu skomunicirajte, da (še) ne gre za prodajo.

V tem primeru ni dovolj le pametna vsebina in oblika oglasa, pač pa tudi izbira ciljne publike - če je cilj obisk strani, ne pa še prodaja, oglašujte dodano vrednost z informacijami, ne posebne prodajne akcije.

Artifact Uprising dokazuje, da je tudi slikovna vsebina lahko zelo uspešna, če je relevantna publiki in cilju oglaševanja. Z informiranjem (blog člankom) kot ciljem Stories oglasa so začeli uspešno ustvarjati svoj prodajni lijak.

Spotify - kako lahko uporabljamo Stories oglase za obstoječo publiko?

Zakaj bi želeli svoji publiki oglaševati, če nam tako ali tako sledi in vidi organske objave, boste vprašali? Tudi Stories objave so spremenile algoritem in se obstoječi publiki prikazujejo glede na ostale interese in reakcije na določen profil. Da Spotify doseže več svojih sledilcev, uporablja Stories oglase - z njimi pa hkrati doseže tudi nove uporabnike. V primeru, ko so želeli z oglasom informirati uporabnike o dobrodelnih akcijah določenih glasbenikov, so svojim sledilcem zagotovili Stories, ki ne bodo izginile po 24-ih urah.

Madewell - jasna sporočilnost oglasa

Z jasnim sporočilom se je Madewell prepričal, da ponuja uporabnikom točno tisto, kar želijo že v oglasu. Tako bodo natančno vedeli, kam jih oglas pripelje - z jasno sporočilnostjo ne uničimo tekoče izkušnje kupca.

V oglasu je potrebno opredeliti, ali bo uporabnik s klikom prišel do več vsebine, do obrazca, ali do spletne trgovine in nakupovanja.

Michael Kors - Stories oglasi za promocijo novih izdelkov

Modna znamka je z Instagram Stories želela doseči več kupcev in povečati zavedanje o novem izdelku - MK pametni uri, preko obeh ciljev pa seveda povečati prodajo.

Kampanje so se lotili s prikazovanjem Stories oglasov ženskam v ZDA, starim 18 in več, ter novim hladnim publikam, ki so po karakteristikah in interesih podobne obstoječim strankam. Rezultati kampanje, ki je trajala od 16. do 30. marca 2018, so celo presegli njihova priačkovanja.

  • 20% višji return na vloženi znesek oglasov glede na ostale oglasne formate 
  • 3X višji klik na oglas proti ostalim oglasnim formatom 
  • 60% nižja cena na klik glede na ostale oglasne formate 

Zaključek

Avgusta 2018 smo zabeležili 2. obletnico Instagram Stories, v samo 24-ih mesecih so 24-urne Stories pridobile kar 400 milijonov aktivnih dnevnih uporabnikov! Le-te pa ne bodo izginili v 24-ih urah. S toliko uporabniki in astronomskim kazalnikom rasti na Stories pojdite tja, kjer so vaše potencialne stranke.

© Pixel Digital Agency
envelope