Zaenkrat se bomo osredotočili bolj na testiranje kreativ.
Elementi kreative, ki jih testiramo - po vrstnem redu pomembnosti/vpliva na KPI-je:
- Glavna kreativa/video
- Prve 3-5 sec videa
- Video thumbnail
- Headline
- Prva vrstica teksta
- Ad copy/tekst
Koliko časa testiraš in kako določiš zmagovalca?
Za en test porabiš 1x AOV oz. dokler ne razbereš zmagovalnih kreativ - včasih je to že kmalu, drugič so si rezultati zelo blizu in jih pustiš teči še nekaj dni.
Če testiraš z manjšimi budgeti, se za izbor zmagovalne kreative zanašaš na early indicatorje. Po testu ne bo vedno dovolj purchases, da bi lahko jasno rekel, katera kreativa je pripravljena za performance kampanjo - zato se zanašaš na CPATC (Cost per Unique Add to Cart) in CPIC (Cost per Unique Initiated Checkout).
Odločanje, kaj deluje (oglasne kreative + tipi izdelkov) in rast oglaševanja
Oglasne kreative testiramo na široki publiki, da vidimo, katere se izkažejo za najuspešnejše na “potencialno najmanj zainteresiranih uporabnikih”, samo top performerje pa uporabimo naprej v Performance kampanjah, v katerih ciljamo različne segmente ciljne publike in z višjimi oglaševalskimi vložki. Odvisno od tipa izdelka in oglasne kreative izberemo najbolj relevanten ciljni segment kupcev, kjer pričakovano dosežemo še boljše rezultate kot v Testing kampanjah.
Zdaj imamo vse - pravilno postavljene ciljne publike, top performerje oglasnih kreativ, prodajni lijak in metrike, na podlagi katerih se odločamo o profitabilnosti - potrebujemo le še rast prodajnega procesa za vsakega izmed izdelkov, da ohranimo ROAS oz. ga še naprej rastemo!
Vzeli smo samo top performerje oglasov iz prvih Testing kampanj in trgov, na katerih je stranka želela najprej testirati izdelke, in jih pomaknili v prvi sklop oglasov na naslednjem trgu itd. Oblikovali smo Lookalike audiences () iz preteklih Purchase, Content views, Video views in Add to cart eventov, da smo oglase lahko servirali bolj relevantni hladni publiki. Ko smo dosegli najboljšo kombinacijo oglasnih kreativ in ciljne publike, smo začeli počasi povečevati ad budget na zmagovalnih kombinacijah. Trudimo se, da kar najbolje preprečimo prehitro investiran ad budget oz. preprečimo Facebooku, da se prehito odloči na podlagi premalo zbranih podatkov.