Kot vidite, se različne plasti strategije med seboj prpletajo in se vsekakor dopolnjujejo, zato je smiselno, da se jih lotimo skupaj - ponavadi oblikujemo širšo strategijo, kjer ugotavljamo, v katero smer naj bi šla blagovna znamka na trgu, kaj želi doseči, potem pa razvijamo posamezne dele strategije, da ugotovimo, kako konkretno nameravamo doseči željeno smer in cilje.
Kljub temu pa različni deli strategije niso nadomestljivi - ne moremo uporabljati širše strategije za doseganje ožjih ciljev, zato je pomembno, da še vedno pokrijemo vse za posamezne potrebe.
Zakaj blagovna znamka potrebuje strategijo?
Oglaševanje na pamet vs. pametno oglaševanje
Z dobro izdelano strategijo vemo, kam sploh peljemo oglaševanje. Moj nasvet je, da ne začnete z oglaševanjem dokler nimate jasne predstave o tem, kdo so vaše stranke. In ne, ne mislim definicije “vsi so lahko naše stranke v bistvu, od 7. do 90. leta starosti, oba spola, vse rase…” - jaz se strinjam, super je, da ne diskriminirate, vendar je tu treba biti konkreten - raje več manjših skupin kot ena velika gneča različnih ljudi.
Kdo kupuje? Kdo je nosilec odločitve o nakupu? Otrok je že lahko ciljna publika, vendar boste oglaševali staršem vse dokler otrok nima svojega dostopa do bančne kartice! Ko veste, kdo je vaša stranka, boste lažje optimizirali ROI oglasov ter uspešnost oglasnih vsebin.