Kaj so Facebook Canvas oglasi?
Citroën je pripravil canvas oglas za lansiranje svojega novega električnega avtomoobila E-Mehari. S canvas oglasom so uporabnika uspeli popeljati skozi zgodbo in zgodovino modela in njegovega preporoda. S slikovnimi in video elementi so predstavili zgodbo, na koncu pa uporabnika peljali do svoje spletne strani, kjer so se lahko prijavili, če so želeli več informacij o avtomobilu.
Canvas oglas je bil ustvarjen za brand storytelling – ustvarjanje uporabniških izkušenj, optimiziranih za mobilnike, z veliko več svobode ustvarjanja za oglaševalca, kot prejšnji formati oglasov.
Product launch, lansiranje na novem trgu, rebranding, event, itd. S Canvas oglasi lahko ustvariš mobile-first brand experience like no other. Omogoča ti, da uporabniku predstaviš veliko več, kot bi mu v kratkem videu ali s slikovnim oglasom.
Poglej si primer oglasa znamke L’OCCITANE
Oglas predstavlja linijo njihovih izdelkov in uporabnika popelje skozi celotno zgodbo od zasnove, sestavin, različnih izdelkov in njihove uporabe in zaključi z gumbom, kjer uporabnik lahko naroči enega od njihovih darilnih setov.
Canvas oglas je lahko super vmesna točka med oglasom in stranjo z izdelkom. Ker je pristajalna stran za oglas v večini primerov stran kategorije ali izdelka, je ni možno vedno optimizirati za različne ciljne publike in različne tipe kupcev/uporabnikov, ki bodo obiskali spletno trgovino.
S Facebook Canvas oglasi lahko ustvariš vmesni korak, kjer nagovoriš pravo ciljno publiko, jo prepričaš s kreativo oglasa, prilagojeno za njih, preden sploh pridejo do tvoje spletne trgovine.
Poglej si primer spletne trgovine Dollar Shave Club
Canvas oglasi delujejo tudi s Catalogues znotraj Facebook Business managerja, kar vam omogoča ustvarjanje Grid layout oglasov, ki so povezani na strani izdelkov – super za trgovine z veliko izdelki ali za široko ciljanje.
Oglej si primer Adidas oglasa
Canvas oglasi dobro delujejo tudi za pridobivanje kvalificiranih povpraševanj.
Če stranke za nova povpraševanja iz oglasov pošiljaš na pristajalno stran z obrazcem za povpraševanje, ali pa (upam da tega ne počneš), direktno na domačo ali kontaktno stran, lahko s canvas oglasi skrajšaš celoten proces.
Namesto pristajalne strani lahko uporabiš canvas oglas, namesto obrazca za zajemanje podatkov pa Lead canvas (lokacija, kje ga najdeš v sliki spodaj, deluje podobno kot “lead” oglasi znotrja facebooka) ali pa kar Facebook chat bot.
Zakaj canvas?
Pristajalne strani pogosto niso izdelane z mislijo na mobilne uporabnike. Canvas oglas je optimiziran za mobilne naprave, naloži se takoj, deluje hitro, ko pa želi oddati povpraševanje pa se uporabniku polja že vnaprej izpolnijo z njegovimi podatki iz Facebook računa.
Tako v feedu, kot v stories oglasih. Kljub temu, da jih moraš za Instagram platformo rahlo prirediti (npr. 360 stopinjski video ne deluje znotraj Instagram feed oglasa, za Instagram stories je potrebno ustvariti nov canvas oglas, itd.) je potencial oglasnega formata tudi na instagramu ogromen in v veliki meri neizkoriščen.
Preden se lotiš oblikovanja je pomembno, da veš, katere elemente sploh lahko uporabiš pri izdelavi oglasa! Spodaj je seznam elementov, ki so ti na voljo, njihova razporeditev in postavitev je pa v tvojih rokah.
Header:
Glava canvas oglasa, ki ostane fiksno pritrjena na zgornji rob zaslona. Večinoma se uporablja za prikaz logotipa/znamke, vendar, razen v primeru, da izdeluješ brand awareness oglas uporabo odsvetujemo
Tekst:
Osnovni tekstovni element za Canvas oglase. Ker ne omogoča veliko urejanja ga za bolj zahtevne canvas oglase nadomestimo s sliko (tekst na sliki)
Slike:
Osnovni slikovni element canvas oglasa. Lahko izbereš, da ob kliku uporabnika preusmeri na spletno stran ali na večjo verzijo slike.
Video:
Video element, ki se začne samodejno predvajati. Lahko uporabiš tudi 360 stopinjski video.
Carousel:
Carousel galerija je serija slik, po katerih lahko uporabnik brska levo in desno. Praksa je, da so vse slike enake velikosti, na njih pa lahko dodamo tudi povezave do spletne strani.
Gumb:
Gumb, ki uporabnika pelje do določene spletne strani ali drugega canvasa (v primeru nabiranja povpraševanj uporabnika pošlješ do obrazca, kjer vnese svoje informacije)
Collections:
Seznami izdelkov s slikami, cenami in povezavami do spletne strani. Primerno za spletne trgovine.
Celoten canvas oglas:
Glavna prednost Canvas oglasa, to da ti da popolnoma proste roke pri ustvarjanju oglaševalske izkušnje, je obenem tudi ovira za veliko oglaševalcev.
Canvas oglas sam po sebi ni nek magični format, ki bo tvojo oglaševalsko kampanjo čez noč spremenil v profitabilno, je samo orodje, ki ti omogoča bolj učinkovito komunikacijo s potencialnimi strankami.
Proti ostalim formatom Facebook oglasov, Canvas zahteva še več truda, razmisleka in dobrih idej s strani oglaševalca, da doseže svoj potencial – ker imaš z več možnostmi veliko večjo kontrolo nad končnim izgledom oglasa, je kvalitetna kreativna izvedba oglasa še toliko bolj pomembna
Kvalitetne slike, video vsebine, ustvarjene prav za Canvas oglas, slike, ki jih uporabiš za prehode, in ostali gradniki so elementi, ki bodo povprečni canvas oglas dvignili na nov nivo – v oglaševalsko izkušnjo, vredno ogleda.
Podobno kot pri pristajalnih straneh, je za najboljše rezultate canvas oglas potrebno prilagoditi uporabnikom oz ciljni publiki, ki bo videvala oglas.
Z oglasom imaš priložnost predstaviti zgodbo, ustvarjeno za ciljno publiko, ki jo želiš doseči – Zgodbo o tem, kako se tvoji izdelki najbolje uporabljajo, kako so nastali, kaj lahko z njimi ustvariš, kakšne rezultate so z njimi dosegale trenutne stranke.
Preden začneš z ustvarjanjem canvas oglasa, razmisli, kaj bo skupini uporabnikov, ki jih ciljaš, pomagalo do odločitve za nakup, kaj jih zanima, skrbi, kaj pričakujejo, itd. – podobno kot pri Facebook prodajnem lijaku, moraš tudi tu prilagoditi sporočilnost oglasov kupcu, ki ga ciljaš in točki, kje v prodajnem procesu se nahaja.
Facebook canvas oglasi so oblika oglasov, ki ti dopušča ogromno kreativnosti, vendar dela čudežev. Da iz canvas oglasa iztržiš največ, je potrebno vanj tudi vložiti – trud za izdelavo dobre zgodbe in kreative, razmislek, katere vsebine vklučiti v oglas, da potencialno stranko premakneš naprej v prodajnem procesu.
Canvas oglasi so dinamični in vizualni, super za pridobivanje pozornosti uporabnika na prvih korakih prodajnega procesa.
Vendar obvladanje tehničnega dela postavitve ni dovolj, saj je v končni fazi uspeh odvisen od kreative oglasa.
Canvas oglas ti da več svobode v teh 80%, še vedno pa je na tebi, da to izkoristiš
Za vas bomo pripravili ponudbo spletnega oglaševanja, ki bo vsebovala:
Po meri pripravljeno strategijo oglaševanja
Primere uspešnih oglasov za različne oglaševalske platforme
15-20min video klic, kjer skupaj pregledamo vaše cilje in analiziramo trenutne marketinške kanale.