VODIČ PO INSTAGRAM OGLAŠEVANJU

Te zanina, kako lahko z Instagramom pridobiš nova povpraševanja in stranke?

Vodič po Instagram oglaševanju za podjetja

5 Elementov uspešnega Instagram oglasa

 
 
 

01

 

Zakaj instagram oglaševanje?

 
 

Instagram je znan po svoji hitri rasti in izjemno aktivnih uporabnikih. Njihovih 800+ milijonov uporabnikov objave na Instagramu like-ajo, komentirajo in delijo kar 4x bolj pogosto kot na Facebooku, 80% pa jih sledi vsaj enemu podjetju!

Konec leta 2015 so odprli svojo oglaševalsko platformo, preko katere lahko na Instagramu dosežete nove, aktivne kupce.

Ne izgubljajte živcev z oglaševanjem, ki ne deluje!

Oglasi imajo na Instagramu ogromen uspeh, s točnim ciljanjem svojih oglasnih sporočil pa poskrbite, da so vidni s strani pravih kupcev

kupcev, ki jim bo oglas prišel prav, izdelek na strani pa jih zanima in jim bo dejansko v pomoč.

Na Instagramu uporabniki reagirajo na oglase (Like, comment, itd.) kar več kot 50x toliko kot na Facebooku in več kot 100x toliko kot na Twitterju. uporabniki, ki pridejo iz Instagrama, ostanejo na vaši strani dlje kot tisti iz drugih platform, vendar je zelo pomembno na katero stran jih pošljete – Instagram uporabljajo le na telefonih (97%), zato je pomembno, da je stran relevantna oglasu in prilagojena za uporabo na mobilnih napravah.

6 razlogov, zakaj vaše podjetje nujno potrebuje Instagram?

  • Št. uporabnikov vsak dan raste (trenutno je na Instagramu več kot 800 milijonov aktivnih uporabnikov)
  • Instagram uporablja kar 70,7% podjetij v ZDA, kar pomeni, da ga vsekakor ne gre spregledati v vaših oglaševalskih načrtih
  • Imate enostaven dostop do kupcev – lahko jih kontaktirate na različne načine (like, comment, follow, direct message) – kar razvije bolj oseben, neuraden stik s kupci
  • Kar 80% vseh uporabnikov na Instagramu sledi vsaj enemu podjetju in
  • kar 60% jih je 1. slišalo za izdelek / storitev preko Instagrama!
  • Še bolje, kar 30% uporabnikov je kupilo izdelek / storitev, ki so jo 1.videli na Instagramu!

02

 

Pa Instagram oglaševanje res deluje?

Zgodbe o uspehu Instagram oglaševanja

Sonos

  • Doseženih 19 milijonov novih potencialnih kupcev
  • Za vsak 1$ investiran v Instagram oglase prodali za 19$ izdelkov

LEGO

  • 58% nižja cena na klik v primerjavi z ostalimi oglaševalskimi kanali
  • 45% nižja cena na 1000 prikazov oglasa

Victorinox

  • Doseženih 9.8 milijona novih potencialnih kupcev
  • 40% nižja cena na akcijo stranke (Obisk strani, komentar, like…) v primerjavi z ostalimi platformami

Nestea

  • Doseženih 12 milijonov novih potencialnih kupcev
  • Uspešna predstavitev nove podobe podjetja

03

5 Elementov uspešnega Instagram oglasa

Kako se lotiti Instagram oglaševanja?
 

1. Prava ciljna publika oglasa

Instagram vam omogoča, da vaše oglase vidijo točno tisti, ki jih hočete kot svoje stranke – tako ne plačujete po nepotrebnem za kupce, ki niso zainteresirani. Z dobro izbiro ciljne publike vas tako vsaka nova stranka stane manj kot na drugih oglaševalskih platformah.

Instagram uporablja enak način ciljanja oglasov kot Facebook, kjer lahko izbirate, komu se bodo vaši oglasi prikazovali.

Oglase lahko ciljate po:

  • Lokaciji
  • Demografiki
  • Interesih
  • Obnašanjih/navadah
  • Povezavah na socialnih omrežjih
  • Publike po meri in podobne publike – npr. stranke, ki so že obiskale vašo spletno stran, ali pa stranke, ki so dodale izdelek v košarico, niso pa zaključile nakupa
  • Avtomatsko ciljanje

S temi kriteriji ustvarite nove skupine uporabnikov, ki jih želite ciljati s svojimi oglasi.

2. Prava ponudba

Kaj boste ponudili svojim kupcem?

Za dober oglas je pomembno, da se ponudba v oglasu ujema s tem, kje v prodajnem procesu se nahaja vaš kupec.

Na oglas boste prejeli boljši odziv in boljše rezultate, če vašo ponudbo prilagodite ciljni publiki.

Ali vas šele spoznavajo ali se že odločajo za nakup?

Dokler vas publika še ne pozna, je zelo malo verjetno, da bodo zagrabili na prvo vabo in kupili vaš izdelek, ne da bi se vsaj malo pozanimali.

Veliko je odvisno od cenovnega ranga izdelka / storitve, ki jo ponujate, a saj veste – internet je širok, izguba zanimanja in kliki pa so hitri. Prehitro se lahko zgodi, da kupec začne raziskovati še ostale opcije in vas pozabi. Zato je vedno bolje začeti z manjšim ciljem, ki kupca veliko lažje in hitreje pripravi do reakcije.

Primeri vmesnih ciljev:

  • Ogled videa, članka ali infografike o vašem izdelku
  • Prijava na email seznam
  • Sodelovanje v nagradni igri
  • Testiranje vašega izdelka (npr. vzorci za kozmetične izdelke ali testna vožnja avtomobila)

Ko pa je že seznanjem z vami, vašim podjetjem, izdelki, lahko to nadgradite z novim ciljem, itd… vse do končnega cilja – nakupa.

Z naprednim ciljanjem oglasov lahko nato prikažete nove oglase – oglase, kjer je cilj prodaja izdelka – le ljudem, ki so kliknili, delili ali si ogledali prvi oglas.

Ker vas sedaj uporabniki že poznajo, so že obiskali vašo spletno stran, imajo kupon za prvo naročilo, se veliko večji odstotek odloči za nakup.

3. Prava kreativa in oblika oglasa

Kakšne tipe vsebin lahko uporabimo za Instagram oglase in kako poskrbeti, da bodo opaženi?

 

Instagram vam omogoča izbiro med različnimi tipi / formati oglasov. Najprej je potrebno testirati, kateri je najprimernejši za določen segment kupcev in za določen oglas, da se potem odločimo za nadaljnjo uporabo formata.

Napotki za Single image oglas:

  • Fotografije morajo biti v formatih .jpeg ali .png
  • Maksimalna dolžina teksta (caption pod fotko) je 2200 znakov
  • Priporočljiva resolucija za kvadratne fotografije je 1080 x 1080 px, za landscape (pravokotna) pa 1200 x 628 px
  • Minimalna resolucija je 600 x 600 px

Napotki za Video oglas:

  • Maksimalna dolžina videa je 60s za landscape ali kvadratno usmeritev
  • Priporočljiva resolucija za kvadratne videe je 1080 x 1080 px, za landscape (pravokotna) pa 1200 x 628 px
  • Minimalna resolucija je 600 x 600 px

Video je pridobil na popularnosti – kar 25% oglaševane vsebine je v video obliki – z razlogom, saj je bolj opazna in velikokrat prinaša boljše rezultate.

Napotki za Carousel oglas:

  • Naložite lahko več fotografij, kar poveča možnost, da se uporabnika ustavi na vašem oglasu, pregleda fotografije, opazi kaj kar mu je všeč
  • Fotografije morajo biti v formatih .jpeg ali .png, maksimalna velikost na fotko je 30MB
  • Maksimalna dolžina teksta (caption pod fotko) je 2200 znakov
  • Minimalna resolucija je 600 x 600 px, maksimalna (priporočena) pa 1080 x 1080 px
  • Minimalno št. fotografij je 2, maksimalno pa 10
 

Kako poskrbeti, da bodo vaši oglasi vidni?

Imate pravo ponudbo in publiko, sedaj pa morate poskrbeti, da bo vaš oglas opažen.

Instagram uporabniki so vajeni živahnih barv in visoke kakovosti objav, tako da morate biti ob izdelavi kreativ za oglase pozorni na kvaliteto, obenem pa se uporabniki izogibajo preveč prodajnim, direktnim oglasnim sporočilom, zato je vredno razmisliti o celotni kampanji oglasov, ki bodo uporabnika izobrazili o vašem izdelku ali storitvi in postopoma pripeljali do nakupa.

Z idejami za kreative Instagram oglasov je najlažje začeti z analizo ostalih oglaševalcev – kaj je pri njih delovalo in kaj ni, ter zakaj.

Spodaj smo vam pripravili nekaj primerov za lažji začetek.

  • Enostavna in učinkovita slika, ki ne potrebuje dodatne razlage – že brez branja opisa je hitro jasno, kdo oglašuje in kaj ponuja
  • Ob brskanju Instagrama se radi ustavimo ob slikah naših domačih kosmatincev – vendar mora biti slika še vedno relevantna oglasu
  • Ciljana publika in ponudba- z oglasom ciljajo 30-40 letne ženske z brezplačnim vodičem o financah, ustvarjenim prav za njih
  • Udaren naslov – Prevzemi nadzor nad svojim finančnim življenjem
  • Še en udaren in opazen naslov – Nova služba v novem letu
  • Natančno ciljanje – so zaposlitvena agencija za programerje in ciljajo publiko z zanimanjem za programiranje
  • Žive in opazne barve, ki pritegnejo pozornost, da se ob objavi ustaviš
  • Dobra in relevantna ponudba – prva foto knjiga brezplačno s kuponom iz slike!

4. Testiranje oglasov

Ampak kateri tip Instagram oglasov bo deloval najbolje?

 

Ni enega tipa Instagram oglasa, ki bi deloval najbolje za vsa podjetja – edini način je testiranje

Če ima vaše podjetje že aktiven instagram profil, lahko testirate različne tipe objav in različne vsebine. Glede na odziv sledilcev pa izberete smer za testiranje oglasov. Če kot podjetje na Instagramu še niste aktivni, lahko lansirate več stilsko in vsebinsko različnih kampanj z manjšimi budgeti in po nekaj dneh preverite in primerjate rezultate – katere spozorirane objave so uporabnike najbolj navdušile, prejele največ klikov, komentarjev, like-ov.

Potrebno je pregledati:

  • Katera oblika ponudbe je najbolj uspešna v določenem koraku kupca
  • Katera kreativa je najuspešnejša pri določeni skupini kupcev
  • Kateri izdelki dobivajo največ pozornosti
  • Katere skupine kupcev kupujejo katere izdelke

Za pomoč z vodenjem Instagram oglasov, testiranjem, ustvarjanjem kreativ ali za dodaten nasvet nam pišite na info@pixel.si in z veseljem vam bomo pomagali

Neutrudno testirajte in spet testirajte

Samo zato, ker je oglas lep in vam je všeč, ne pomeni, da bo prodajal. Edino, kar govori o uspešnosti oglasa, so testi in v končni fazi obisk strani, vpis na mailing listo, nakup izdelka. Testiramo tako, da za vsak tip publike in tip ponudbe (za 1 segment) oblikujemo svoj oglas. Za vsak segment pa pripravimo več oglasov z različno vsebino (A | B testi z tekstom, fotografijami, videi itd.). Pri tem tudi pazimo, kam oglasi pripeljejo našo stranko – prispeti mora na stran, ki se v tistem oglasu oglašuje, zato je potrebno izdelati še landing page, kjer stranka dobi dovolj informacij, da se odloči za naslednji korak.

Spremljamo, kateri oglasi uresničujejo zastavljene cilje, in kateri se najbolje odrežejo pri določeni ciljni skupini / segmentu. Na najuspešnejših povečamo budget, da se ciljni publiki večkrat prikazuje. Neuspešne oglase prekinemo, saj na njih nočete izgubljati denarja. Namesto njih testiramo nove oglase. Ciljne skupine, ki so pokazale zanimanje ob oglasih, ciljamo še na drugih platformah z različnimi oglasi.

5. Prava pristajalna stran (Landing Page) za vašo ponudbo

Instagram oglas potencialnim strankam predstavi vašo ponudbo, pristajalna stran (landing page) pa jih spremeni v nova povpraševanja in naročila.

 

Kaj je pristajalna stran in zakaj jo potrebujem za Instagram oglase?

Pristajalna stran je posamezna podstran, na katero prispejo obiskovalci, ko kliknejo vaš oglas. Vsebuje prednosti izdelka ali ponudbe, ki jo oglašujete, videe, izjave zadovoljnih strank in naslednje korake, da obiskovalca pomaknete korak bližje nakupu.

Ker Instagram vaši obiskovalci uporabljajo skoraj izključno na telefonu (97%), je pomembno, da je stran, kamor jih pošljete, prilagojena mobilnim uporabnikom, in da je tudi na mobilnih napravah sporočilo vaše ponudbe jasno.

Ujemanje oglasa in pristajalne strani

Za jasen in bolj učinkovit oglas poskrbite, da se oglasi in pristajalne strani ujemajo, saj bo s tem obiskovalcu takoj jasno, da je prispel na pravo mesto.

Oglas

Pristajalna stran

Ste pripravljeni na še boljše rezultate?

Želite pomoč pri Instagram oglaševanju?

Naročite brezplačno ponudbo oglaševanja

Vas zanima, kako lahko vašemu podjetju pomagamo pridobiti nove stranke in povečati prodajo?

Za vas bomo pripravili ponudbo spletnega oglaševanja, ki bo vsebovala:

Brezplačna ponudba oglaševanja
© Pixel Digital Agency
envelope