kupcev, ki jim bo oglas prišel prav, izdelek na strani pa jih zanima in jim bo dejansko v pomoč.
Na Instagramu uporabniki reagirajo na oglase (Like, comment, itd.) kar več kot 50x toliko kot na Facebooku in več kot 100x toliko kot na Twitterju. uporabniki, ki pridejo iz Instagrama, ostanejo na vaši strani dlje kot tisti iz drugih platform, vendar je zelo pomembno na katero stran jih pošljete – Instagram uporabljajo le na telefonih (97%), zato je pomembno, da je stran relevantna oglasu in prilagojena za uporabo na mobilnih napravah.
Pa Instagram oglaševanje res deluje?
Zgodbe o uspehu Instagram oglaševanja
1. Prava ciljna publika oglasa
Instagram vam omogoča, da vaše oglase vidijo točno tisti, ki jih hočete kot svoje stranke – tako ne plačujete po nepotrebnem za kupce, ki niso zainteresirani. Z dobro izbiro ciljne publike vas tako vsaka nova stranka stane manj kot na drugih oglaševalskih platformah.
Instagram uporablja enak način ciljanja oglasov kot Facebook, kjer lahko izbirate, komu se bodo vaši oglasi prikazovali.
Kaj boste ponudili svojim kupcem?
Za dober oglas je pomembno, da se ponudba v oglasu ujema s tem, kje v prodajnem procesu se nahaja vaš kupec.
Na oglas boste prejeli boljši odziv in boljše rezultate, če vašo ponudbo prilagodite ciljni publiki.
Ali vas šele spoznavajo ali se že odločajo za nakup?
Dokler vas publika še ne pozna, je zelo malo verjetno, da bodo zagrabili na prvo vabo in kupili vaš izdelek, ne da bi se vsaj malo pozanimali.
Veliko je odvisno od cenovnega ranga izdelka / storitve, ki jo ponujate, a saj veste – internet je širok, izguba zanimanja in kliki pa so hitri. Prehitro se lahko zgodi, da kupec začne raziskovati še ostale opcije in vas pozabi. Zato je vedno bolje začeti z manjšim ciljem, ki kupca veliko lažje in hitreje pripravi do reakcije.
Primeri vmesnih ciljev:
- Ogled videa, članka ali infografike o vašem izdelku
- Prijava na email seznam
- Sodelovanje v nagradni igri
- Testiranje vašega izdelka (npr. vzorci za kozmetične izdelke ali testna vožnja avtomobila)
Ko pa je že seznanjem z vami, vašim podjetjem, izdelki, lahko to nadgradite z novim ciljem, itd… vse do končnega cilja – nakupa.
Z naprednim ciljanjem oglasov lahko nato prikažete nove oglase – oglase, kjer je cilj prodaja izdelka – le ljudem, ki so kliknili, delili ali si ogledali prvi oglas.
Ker vas sedaj uporabniki že poznajo, so že obiskali vašo spletno stran, imajo kupon za prvo naročilo, se veliko večji odstotek odloči za nakup.
3. Prava kreativa in oblika oglasa
Kakšne tipe vsebin lahko uporabimo za Instagram oglase in kako poskrbeti, da bodo opaženi?
Instagram vam omogoča izbiro med različnimi tipi / formati oglasov. Najprej je potrebno testirati, kateri je najprimernejši za določen segment kupcev in za določen oglas, da se potem odločimo za nadaljnjo uporabo formata.
4. Testiranje oglasov
Ampak kateri tip Instagram oglasov bo deloval najbolje?
Ni enega tipa Instagram oglasa, ki bi deloval najbolje za vsa podjetja – edini način je testiranje
Ujemanje oglasa in pristajalne strani
Za jasen in bolj učinkovit oglas poskrbite, da se oglasi in pristajalne strani ujemajo, saj bo s tem obiskovalcu takoj jasno, da je prispel na pravo mesto.
Oglas